דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי תינוקות : רשימת ציוד לתינוק החדש 

מאת    [ 06/12/2012 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1928 פעמים ]

לקראת הצטרפות של תינוק חדש למשפחה יש להיערך בהתאם ולרכוש ציוד מתאים. יש הטוענים כי אסור לרכוש מוצרי תינוקות לפני הלידה וישנם אחרים שמנצלים את תקופת ההיריון בכדי לבנות את חדר הילדים ולרכוש את כל הציוד הדרוש. הורים וותיקים שכבר מחזיקים בציוד משומש בבית יוכלו לחסוך בחלק מההוצאות. ההורים החדשים מתקשים להבחין בין עיקר וטפל ומוצאים את עצמם רוכשים אינספור פריטים לא שימושיים ולא נחוצים.

צוות המכירות בחנויות התינוקות מזהה את ההורים הצעירים ומנצל את חוסר הניסיון שלהם בכדי למכור להם מוצרי תינוקות מיותרים. הרשימה הבאה מיועדת לאותם הורים צעירים שמבקשים לרכוש מוצרים איכותיים ולהימנע מרכישת פריטים מיותרים. אם תרכשו את כל הפריטים ברשימה תוכלו להיות מוכנים להגעת התינוק החדש ולהעניק לו טיפול טוב וסביבת מגורים בטוחה.

מיטת תינוק, עריסה וכלי מיטה

אחת הקניות המשמעותיות ביותר היא רכישת מיטת התינוק. כאשר בוחרים מיטה כדאי להתייחס לשיקולי בטיחות, עמידות ועיצוב. הקפידו לוודא כי המיטה לא מכילה חלקים קטנים שעלולים להגיע אל פיו של התינוק או קצוות חדים. אם בחרתם במיטה עשויה עץ מלא הקפידו כי אין בה חתיכות עץ שעלולות לפצוע אתכם או את התינוק. מיטה נוחה לשימוש היא מיטה מתכווננת בה תוכלו להרים ולהוריד את הדפנות בהתאם לצורך.

לאחר שבחרתם עריסה הגיע הרגע לבחור את כלי המיטה והתוספות הקטנות. הפריטים הנחוצים להשלמת הכנת המיטה הם : סדין, שמיכה עבה, שמיכה דקה, מצעים לתינוק, מגן ראש, מובייל צבעוני ובובה רכה או צעצוע. את כל הפריטים הללו אפשר לרכוש בכל חנות מוצרי תינוקות. יש הנוהגים להוסיף גם מנורת לילה וכרית לתינוק. בגילאים צעירים הכרית עלולה לסכן את התינוק. בכדי לישון בשקט מומלץ לצרף לעסקת החבילה גם מוניטור שמאפשר להוריו לעקוב אחר הנשימות של התינוק במהלך שנתו.

עריסה רכה תהיה שימושית בעוד בחודשים הראשונים. את העריסה אפשר יהיה להציב בחדר השינה של ההורים או בסלון. בניגוד למיטה, העריסה קלה וניידת יותר. הורים שמעוניינים לחסוך בעלויות יוכלו לוותר על העריסה ולעשות שימוש דומה בעגלה. קיימת גם אפשרות לשכור עריסה בחנויות מוצרי תינוקות או להשאיל מחברים או בני משפחה. כאשר שוכרים עריסה כדאי להחליף את המזרן ולהשתמש בסדינים נקיים.

מי צריך שידת החתלה?

מיליוני תינוקות גדלים היטב בכל רחבי העולם ללא שידות החתלה, משטח מיוחד או פח לחיתולים. כל אחת מהתוספות הללו תוכל להפוך את הטיפול בתינוק לנעימה יותר אך היא אינה הכרחית. בשלב מסוים נתקלים ההורים בצורך לקבל החלטות. עליהם להחליט איזה סכום להשקיע לרכישת ציוד תינוקות והיכן מותר להתפשר ולוותר.

להשלמת ההכנות מתבקשים ההורים לבקר בחנויות מוצרי תינוקות מספר פעמים. ההכנות לא מסתיימות עד שרוכשים מוצצים, חיתולי בד רב פעמיים, חיתולים חד פעמיים, מגבונים, בקבוקים, מד טמפרטורה, משחה נגד פריחת חיתולים, מד חום, מברשת שיער, מספריים לציפורניים, מנורת לילה, מגבות רכות, מוצרי אמבטיה וכמובן עגלה. לאחר השלמת הרשימה מתחיל השלב המהנה בו רוכשים לתינוק בגדים קטנטנים, צעצועים ומסדרים את חדר הילדים.

 

למידע נוסף אודות חנויות תינוקות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב